Ogłoszenie

Zapraszamy do rejestracji! :)

#1 2010-02-07 18:23:48

Iza85

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-22
Posty: 8
Punktów :   

Co fretki mogą jeść!!!

Co można dawać fretkom:
- banany
- jabka
- paprykę
- ogórek
- gruszki
- winogrona
- mleko dla kotów
- żółtka lub całe jaja przepiórcze
- gerberki

Offline

 

#2 2010-04-04 17:45:13

 Lola;)

Nowy użytkownik

Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2009-08-07
Posty: 7
Punktów :   
Fretki: Silva i Midnajt

Re: Co fretki mogą jeść!!!

żadnego mleka nie można podawać fretką!!!

Offline

 

#3 2011-06-18 23:42:32

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Co do mleka mozna podawac ale tylko mleczko ze sklepu. I musi to byc mleko dla KOCIĄT , w takich malych buteleczkach jak actimel .

Offline

 

#4 2011-07-31 13:45:56

kasia 82

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-07-31
Posty: 11
Punktów :   

Re: Co fretki mogą jeść!!!

ja wprowadzitam mojemu jackowi ogurka ale bez skurki u dawnych wtascicieli jadt sucha karme dla fretki i tylko chleb i ta paste na odktaczanie niekturzy dawaja fretce arbuza czy mozna podawac i jak z pestkami czy tylko skurke

Offline

 

#5 2011-07-31 22:54:09

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Jaa tam Blue podaje wszystko... malusienko i potem patrze czy wszystko z nim okej jak sie czuje itp.
Jak ma ochote to i loda dam mu polizac ugrysc chrupka i nic mu nie szkodzi.

A co do arbuzów to mozesz mu dawac to rózowe ale bez pestek i bez przesady z iloscią daj mu troszke i sprawdz jak po tym zareaguje raz na jakis czas mu nic nie bedzie . Fretki mogą jesc melony a arbuz jest z "melonowatych".

Offline

 

#6 2011-08-03 15:26:12

kasia 82

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-07-31
Posty: 11
Punktów :   

Re: Co fretki mogą jeść!!!

datam jackowi marchewke malenka czy mu niezaszkodzi   na forum przeczytatam ze mozna podawac

Offline

 

#7 2011-08-03 23:32:42

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Marchewke mozesz dawac najlepiej ugotowaną bo wtedy smaczniejsza tylko bez soli i wgl

Offline

 

#8 2011-08-04 11:49:24

 killer_ad

Fretkoświr

Zarejestrowany: 2011-04-11
Posty: 233
Punktów :   
Fretki: Gienio

Re: Co fretki mogą jeść!!!

to racja-jesli cos podajesz raz na jakis czas to nie zaszkodzi zakladajac ze nei jest na to uczulony lub nie jest to trutka;p przyznam szczerze ze ja raczej nie eksperymentuje z jedzeniem bo troche sie boje.. ale ogorki np bardzo ladnie wcina.. oczywiscie bez skorki.. jesli jak z lodowki to mu je przelewam ciepla woda zeby sie troche rozgrzaly;p

Offline

 

#9 2011-08-04 23:29:29

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Killer a kto fretke trutką karmi hahaha xD ty juz jak cos powiesz

Blue wcina co mu dam dziaj dostal liza loda smietankowego i zyje i nic mu nie jest

Offline

 

#10 2011-08-05 19:45:19

 killer_ad

Fretkoświr

Zarejestrowany: 2011-04-11
Posty: 233
Punktów :   
Fretki: Gienio

Re: Co fretki mogą jeść!!!

dlatego sie ze mnie wszyscy smieja ze jak nadgorliwa matka sie zachowuje.. ;/ ale zebys go widziala w jakim ja go stanie wzialem.. i psychicznym i fizycznym.. i obiecalem sobie ze u mnie mu krzywda nigdy dziac sie nei bedzie.. dlatego chyba troche przeginam z opiekunczoscia i troska..

Offline

 

#11 2011-08-07 12:08:38

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Hehe ja tez jestem opiekuncza ale jesli zje cos czego nawet nie moze a w malutkiej ilosci to nic mu nie bedzie wiec  np. nie zaszkodzi Blue mały chrupek czy lizek loda na spacerze

Offline

 

#12 2011-08-07 21:56:54

 killer_ad

Fretkoświr

Zarejestrowany: 2011-04-11
Posty: 233
Punktów :   
Fretki: Gienio

Re: Co fretki mogą jeść!!!

nie no absolutnie sie z Toba zgadzam.. tylko majac psa alergika ktoremu juz pare razy musialem sam podawac leki bo na ogol zbieralo mi sie na uczulenia w niedziele po poludniu kiedy lecznice nie dzialaja.. to jestem troche przewrazliwiony.. probuje sie zmienic ale to nei takie latwe;p

Offline

 

#13 2011-08-08 22:11:37

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

za mało sie starasz

Offline

 

#14 2011-08-11 13:29:13

 killer_ad

Fretkoświr

Zarejestrowany: 2011-04-11
Posty: 233
Punktów :   
Fretki: Gienio

Re: Co fretki mogą jeść!!!

smiej sie smiej;p zwierzaka alergika w domu nie zycze;p mimo wszystko;p

Offline

 

#15 2011-08-11 22:18:51

 Chelsea_FC

Fretkoświr

Skąd: Daleko
Zarejestrowany: 2011-06-13
Posty: 242
Punktów :   
Fretki: Blue

Re: Co fretki mogą jeść!!!

Eee tam mi juz wystarczy ze ja alergiczka

Offline

 
Administratorka forum: Lena:)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
więcej wskazówek